Saturday, March 1, 2008

An election....

Argggg....election...and the duty starts...

Alah malaihnya......the worst part is,tonight there will be a campaign talk in my house.I don't know who chooses my house,but what I have to prepare this evening is,invite all neighbours to my house to listen to the campaign,and off course I have to clean the house thoroughly what more to prepare light meals for the guest rite?

I am working today,and will only reach home about 6.30 pm...and I am maidless now.Can you imagine how I 'm gonna to cope with all this...

I'll capture some photo of the talk,and post it here later k?

p/s just received sms from Mr.Hubs,saying he just finish clean the house...hahahaha(he knows his wife best)

11 comments:

Aziah said...

How come your house can be chosen? Ish tak sangka u orang kuat ye.

rerama salju said...

penah kuat time Ezam dulu..kan dorang "bestfriend"tapi sejak kejadian itu...laki aku dah malas dah...tapi alang2 nama tak padam lagi...kenalah terus buat kerja..sabar jerlah...

Aziah said...

Errr Ezam? Alamak, I malas le nak ckp pasal dorang tu coz hubby u and my ex kan kawan sekelas ngan Ezam.

*** ku ingatkan rumah terbuka BN. Ropa ropanye...

rerama salju said...

Bn lerrrrrrrrrrr.........syyyyyyyyyy...bkn ke sblm na.ezam tu bn???
maleh nak cakap lar....

Aziah said...

Adooiii Nda, ko selalu bikin aku kompius lah.

rerama salju said...

aziah...ya na=ba...hahahahha
salah eja.kes biaser la........

bz bee said...

kak linda!

ur email bounced on friday, but saya dah email balik... anda dapat kah?

tq

rerama salju said...

tak dapat...
pls re-email..heheh..
biaserler peminat rame...huhuhu

marisa negri said...

thanks for your visit!!
un abrazo

Aziah said...

Hmm.. I have one question. Where did you get know orang kat atas I ni? Ko merayau sampai ke Brazil ye Nda.. isk isk..tak serik serik. Pas tu nanti, kalo dorang locked pintu, tau lak cari aku nak mengadu yea..

rerama salju said...

aku skrg main international jer aziah....sebab org m'sia taknak awan dgn aku...wakakaka...
aku bz la aziah...aku curik2 je tengok blog la ni....
err...dan adakah kau juga selalu keep track sapa pengomen/visitor aku?ahaks!!...tq for your caring pal....

berkongsi rasa ....