Wednesday, May 21, 2008

The Clumsy me!!

Ya...Allah,aku pakai kasut sebelah lain-sebelah lain la oi....adoi....Apalah yang aku angankan ni,takkan begitu teruk sekali penangan Dr.SMS tu???adoi.........parah punya ditimpa "perasan" daaaaaaaa....hahahaha.

Nasib baik,masa tu masih awal pagi,I am the first one,arrived in the office,and luckily Mr.Hubs is still kat bawah office,sebab I have something to pass to him,so dapat la tukar balik kasut tu...wakakaka....(kat office Jepun ni,kasut letak luar,masuk office pakai seliper yg disediakan)

Yelah aziah,I am clumsy!!!Sukalah tu I made confession over here!!!




6 comments:

Damak Ilham said...

Linda oi.
Ok apa kalau kau tertukar cenggitu. Fesyen terkini!!!
Kareena Kapor pun dalam 3K1G pun tersilap gak pakai kasut. Tapi ... dia jawab kat Hrithik itu fesyen terbaru ...

rerama salju said...

fesyen terkini opah kau...hahahahaha
nasib la,aku cepat sedar Cah,
kalau tidak,mana aku nak letak muka aku yg menten kat opis ni...
adoi...ada2 ajer aku ni tau!!

Aziah said...

AlamaK!! Penyakit tenat aku tu Nda oiii..

Aku sll tertukar sandal or kasut pasal kat tempat driver mmg ada sandal n kasut. Drive pulak bukak kasut.So, bila kuar kete aje, terus sarung. Pernah aku bershopping kat Jusco dengan sebelah lain sebelah lain.

Aku perasan bila aku nak try kasut kat kedai kasut lah.Malu tak yah ckp la!!!

Ilang glamer aku masa tu!!! Tenat!

Aziah said...

bestkan bahasa berterabur aku kat atas.

Lagi satu..hmmmm aku lupa nak gelakkan ko..
kah kah kah kah..!!!

rerama salju said...

aziah,
apa kes ko gelakkan aku,akalu ko pun sama...aku gelakkan kau balik..kakakakakaka........

dulu,
kita takdelah teruk sampai camni sekali aziah...padat sangat otak kita ni gaknya....

Aziah said...

Urat otak dah kembang masa meneran dulu. tu la pasall...

berkongsi rasa ....