Monday, November 17, 2008

Bila mata kanan berkedip...

Dah 2 hari mata kanan ni asik berkerdip....Orang kata nak jumpa orang jauh.Mungkin cara kebetulan,tapi yang pastinya,semalam,masa kenduri kat umah makcik,jumpa ramai sedara mara dan rakan taulan yang sejak sekolah terpisah!Apakah yang lebih indah dari menemui sahabat lamakan?

Hari ni pulak,tanpa disangka-sangka T*mura San yang dah lebih 6 tahun tak melawat office ni datang mengejut!What a surprise!

Dimail box ku jua,dipenuhi dengan email dari mantan MD yang telah pulang ke Jepun lama dulu!Dan paling manis adalah email dari seorang teman Jepun yang paling rapat denganku setiap kali kami bertemu di majlis anjuran syarikat diluar negara ,pejabatnya diFilipina, sebelum dia dipindahkan semula ke negeri matahari terbit ,negara asalnya ,beberapa tahun yang lalu,Kerana dia telah berada dalam working zone yang berbeza,maka tiada lagi pertemuan selepas itu.


Both of them happy to see my photo in Vietnam and antara kata-kata yang sama mereka ungkapkan adalah "u never change since 10 years ago"compliment kah itu?entahlah...yang pasti aku tersenyum hari ini.

Bila mata nak bekerdip lagi ni......

3 comments:

Anonymous said...

aku pun cukup suka bila mata kanan aku berkedip. tak pun saja je aku yg gerak gerakkan seniri mata aku tu.. leh tak cam tu?

Zuer said...

thanks yek..coz wish my birthday...

rerama salju said...

Dr.mata aka Dr.Cinta,
jom kita kedip2 kan mata kita ni..wink2...!ahahahaha...

zuer,
u're welcome zuer!Thanks 4 coming!

berkongsi rasa ....