Sunday, April 26, 2009

dikwan telah pergi..

Al-Fatihah buat adikku Umar Syazwan yang telah kembali kerahmatullah semalam...

hari ini entah mengapa,aku tidak tahu bagaimana untuk muakan bicara,walau di benakku bermacam yang berlegar,apatah lagi aku masih di wad hospital ini,sambil memandang sepi diluar kamar yang mengahadap lagoon dan kolej ini.

Hati,usahlah bersedih lagi,
relakan dia pergi,
menemui kekasih sejati
yang lebih mengasihi...

Aku bukan tidak rela
namun keterkejutan ini
belum masih kurawati
dia bagaikan ada disisi
senyuman lembutnya
bagai tidak mahu pergi
dari ruangan mata ini

Tuhan,
beriku kekuatan,
aku tahu,
aku jua bakal pergi,
dan banyak ikhtibar
dari kehilangan ini,
aku lebih menghargai
semua insan yang kukenali
apatah lagi yang kusayangi

DikWan,
damailahmu di sana,
InsyaAllah syurga buatmu Dik,
Muda usiamu menemui pencipta,
Tanda Dia lebih menyayangi

Pusaramu akan terus kami kunjungi,
Al-fatihah itu apatah lagi,
Yang penting,doa mak ayah kita Dik,
beruntung dirimu,
pergi disaat kau punya mereka
yang tentu ikhlas mendoakan
Bertuah dirimu dik...

Salam Sayang
along
Sunway Mdc Ctr
26 Apr 09
7.45am

1 comment:

Aziah said...

sabar Nda. Allah menyayangi dik
Wan.

redha.

berkongsi rasa ....