Sunday, August 31, 2008

Marhaban...Ramadhan Al-Mubarak....

Sekejap je Ramadhan muncul lagi....Pantas betul masa berlalu,looking back....banyak betul aku menghabiskan masa dengan sia-sia......Duh!Semoga Ramadhan ini menjadi pemangkin untuk aku menjadi lebih baik dari semalam....

Pada semua...Kuucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa.....Semoga Allah tingkatkan Keimanan kita di Ramadhan kali ini.Amin....
Dikesempatan ini juga,Kupohon ampun dan maaf atas keterlanjuran kata dan gurauan berbisa sepanjang penulisan diblog ini...Bukan niatku menyinggung sesiapa...namun sebagai insan yang lemah,terkadang aku terlalu menurut kata hati tika mengekspresi perasaan ini.....

Salam Kemaafan
Rerama Salju....

6 comments:

Aziah said...

Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak. Semoga diberkati segala amalan di bulan yg mulia ini.

cakapaje said...

Salam,

Selamat Menyambut Ramadhan al-Mubarak. Semoga kita mendapat keredhoan Nya. Memohon maaf di atas kesilapan yang pasti ada.

ps. soalan saya kat entri sebelum ni...?

riken said...

salam kak linda,
selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak.

rerama salju said...

Salam Ramdhan to u too aziah,
pohon maaf atas segala kesilapan sepanjang kita bersahabat ya...

love
aku...

rerama salju said...

Salam Cakap je,
Soalan tu?erm....
kalau bukan yg u teka tu,maknanya yg lagi sorang lah tu...yg sama perjuangan jugak....

rerama salju said...

Salam Wan,
Best ke puasa kat sinun tu?terawikh buat kat mana?buka makan apa?sahur tak?huhuhu....soalan cepumas...

berkongsi rasa ....