Thursday, October 21, 2010

Kullihat dia....

Aku tahu,Mr.Hubs benci Hospital,malah fobia dengan procedure-procedure di Hospital,malah jika dia sendiri sakit pun,tidak pernah dia mengambil ubat-ubatan klinik,begitulah renggangnya dia dengan Hospital,sangat bertentangan dengan diriku yang suak benar keluar masuk Hospital,sedari kecil..serius!!!

Sukar untuk aku jelaskan keadaan ini,tapi aku amat maklum tengan sikap Mr.Hubs yang satu itu,lama kelamaaan ,Ianya bagai sudah menjadi sebati dalam hidupku,bila kala aku terpaksa melalui hari2 pemeriksaan kandungan,menemani anak berkhatan seorang diri tanpanya...Dia fobia darah,dengar perkataan darah saja,sudah bikin dia pitam,So,What do I expect?redho sajalah....

Malam tadi,selepas menurunkan aku di pusat rawatan itu,Mr.Hubs terus pergi,mengambil document dari temannya di kawasan berhampiran,tapi mungkin dapat dia membaca kesebalan dihatiku....lalu berSMS,memohon maaf dengan alasan tiada parking di kawasan berhampiran,tidak apa2 bagiku yang sudah biasa ini.Namun takdir Allah,ramai pula patient malam tadi,justeru agak lewat namaku dipanggil,sehingga urusan Mr.Hubs selesai,sejurus aku masuk ke bilik pemeriksaan,Mr.Hubs juga baru  tiba didepan pintu bilik Doktor,lantas dipelawa masuk oleh jururawat bertugas yang mengenalinya....mungkin kerna serba salah dia masuk juga akhirnya....hehehe..

Alhamdulillah kandungan nampak OK semuanya...dan kami dah tahu jantinanya!!!Apa jua kurnianMu Ya Allah,kami sambut dengan penuh rasa Syukur.....Selamatkan lah semuanya Ya ALLAH

3 comments:

arsaili said...

tahniah

rerama salju said...

tq arsaili

kak ja said...

Nda, bisiklah kat kja, baby gegerl ke boboy!!

berkongsi rasa ....