Friday, October 9, 2009

Kudos to d management of Masjid Selayang Indah

Assalamualaikum semua,

Sebab selalu sangat merayap sana sini,so selalu jugak saya terpaksa menumpang solat kat mana-mana masjid yang saya lalui.Tapi dalam banyak-banyak masjid.Majid kat Kg.Selayang Indah Bt.Caves ni lah yang paling "menepati piawaian" .Lantai masjidnya saja berkilat tanda selalu disental,Bilik air nya Subhanallah bersih dan wangi,kolah untuk wuduk pun bersih sangat....Sungguh puas hati.Tak pernah saya lihat masjid yang dijaga sesempurna ini walaupun dimasjid2 negeri yang besar-besar tu.

Kehadiran saya juga disambut baik oleh siak masjid,yang menunjukkan saya ruang solat wanita dan juga tandas,memandangkan masjid ni masih dalam proses pengubahsuaian...Saya yakin kebersihan dan keceriaan masjid ini tidak akan wujud tanpa pengurusan yang baik.

Syabas dan Tahniah sekali lagi kepada pengurusan Masjid Selayang Indah.

2 comments:

azizi said...

yup.
satu masjid di arau perlis turut cukup dijaga dengan baik. dan ramai yg solat di situ. tenang rasanya.

rerama salju said...

memang seronokkan azizi,
kalau semua pengunjung rumah Allah pun sama2 menjaga kebersihan dan sentiasa mengimarahkannya..

berkongsi rasa ....