Friday, October 17, 2008

terkini...

Off lately ni,I'm pretty busy,busy yang tah hapa-hapa....since last weekend I teman my son buat final revison untuk his final exam...abis jer study ,lepas zohor kami keluar beraya sampai malam,kalau tak penat malam sambung belajar lagi sampai kul 10.30 mlm jer...Kalaulah my son ni Independent dalam hal study dia ni,tentu aman bahagia hidupku...Mintak2 he can develope his study habit latest by next year,sbb dia dah nak ambik exam besar by then.


Tiap-tiap hari minggu ni I ambik half day leave untuk temankan dia study jugak,samapi my mom tegur..sapa yg nak ambik exam ni shah##z,...erm..sabarjerlah...dalam pada tu,ada jer sedara mara yang datang umah nak beraya....so bagi jerlah apa yg ada,unless kalau dah bagitau,adalah something special...


Besok & Sunday,jemputan open house punyalah banyak....tak tau nak drop out yg mana satu,mak pulak buat open house this Sunday,kena gak tolong serba sikit tu,while Mr.Hubs lak ajak beraya umah his uncle nun di K.Sgor..memandangkan minggu depan I dah outstation,memang tak sempat,Duh!!macamana ni,diluah mati anak....Semoga aku dapat menggembirakan hati kedua-dua belah puhak..Amin...


While then,jemputlah makan cheese tart ni dulu ya...Yummeh!!

3 comments:

Anonymous said...

meleleh air liur aku tengok cheese tart tu. Ko bikin seniri ke Nda? Tinggalkan sikit untuk aku datang raya umah ko nanti tau.

SaDi said...

sedapnyeee cheese tart... ni yang nak gi beli jugak niiii.... terliur dah niiiii.... huahuahuahuahua....

rerama salju said...

aziah,
aku buat sendiri dalam mimpi jer aziah?ni buah tangan dari kawan aku masa raya umah aku haritu...sedaap sangat...
sadi,
dah beli ke cheese tart tu?dap kan?

berkongsi rasa ....