Friday, July 4, 2008

Kabar dari seberang...

Jam dah pukul 3.42 pagi waktu tempatan,tapi aku masih sukar melelapkan mata,beginilah aku kala berada ditempat baru untuk hari pertama,mujur ada mini laptop Mr.Hubs ni.And luckily enough I have this blog to kill my boredom.Kalau kat umah tu,nak bangun malam untuk tahajud pun bercinta..Asatagfirullahalladziiimm...

Aku sampai tengahari semalam,tujuan utama datang ke Bandung ni adalah menemani Mr.Hubs menemui supplier2nya,so semalam Alhamdulillah mission accomplished,apa-apahal kasi jalan dulu dia punya urusan,lepastu barulah kegiatan tak berfaedahku boleh diteruskan....hahahha tak gitu??

Dalam pada tempoh pra shopping tu,berjuta lemon telah kulangsaikan...Duh!!aku ni kalau jalan mesti teringat org kg,ate...nama pun dok kg....teringat nak belikan org tulah org nilah...How I wish I am rich enough so that I dapat belikan semua orang yang ada dalam ingatan I ni,I love to give actually,especialy telekong .and the Japanese cotton over here also damn cheap and cute!!

Entah apa kena,sim kad pulak buat perangai,so tak bllh la nak making call nor sms,my son pulak ya amat hangin I am using his phone,sebab he's using prepaid,so he said 1 sms cost him rm2...erm...malas nak guna hp Mr.Hubs yg complicated tu,lagipun kang bocoq lak ghasia kita dok sms benda mengarut ni...hahahahaha...Dia cukup tak kenan orang buang masa!!Haiiya..I cannot live without hp la,thinking of getting myself an Indonesian simcard tomorrow...huhuhu...

I think,its all for now peeps!!I have to force my eyes to close..as I might need energy to do marathon "window shopping" tomorrow...Errr...I said window right?erm....hope soo...

Till then....Wassalam..See Ya

6 comments:

Anonymous said...

My Bandung trip will following soon.

Have a big fun.

** hmm...Aku jeles!

rerama salju said...

selalunya org msia ni dtg bandung will spend at least one whole day kat pasar baru,tapi aku 1 hour jer tau...sob..sob..
sebab laki aku ada byk appointment lps tu,bila nak pergi lagi next day...laki aku lak tak minats...waaaaaaaaaaa.....so byk lla benda aku melepas...end up beli brg kat FOS and shopping mall jer..kat KL pun melambak...ops!!cuma murah la...and kena pandai carik..

baik nanti aku buat entry khas bandung..k?
tunggu.........ala..tak lama jer lagi ko nak pergi aziah..sabar na...

Anonymous said...

cepat weeiiiii...bandung entry!!!

rerama salju said...

jap arrr...tengok arr FP dulu...
aku coti ni..kerja bertimbun,ada masa kang aku buat karangan ya?wakakakak

kak ja said...

Salam Nda,
I think ur hubby n mine will make very very very good frens!!! Mana layan dia buang2 masa sms merapu meraban mcm kita punya hobi tu!! Abg Anuar ni nak melepak dgn kengkawan di gerai pun dia tak minat.. Mujur kita ni pompuan kan, Nda? Kalau tidak....

rerama salju said...

Salam Kak Ja,
Betul tu,lepak kat gerai pun depa tak minat,kalau kuar jumpa kawan pasal ada hal pun,belum sempat punggong I ni panas kat umah....dia dah balik!heran...heran...hehehehe

Ya kak ja,mujur kita ni pompuan..hahaha

berkongsi rasa ....